onsdag 23 november 2011

Julmarknad!

Hey! I helgen händer det en riktigt spexig grej!

Det blir julmarknad eller JULSTÖK som det även kallas på Kulturen här i Lund både lördag och söndag! Det bästa av allt är att jag ska ha ett eget bord! Där kommer man kunna köpa julkort och andra små kort och stora affischer.

Man behöver förvisso inte köpa nåt, det kan va nog så värt att bara svänga förbi och känna på julstämningen och snicksnacka med oss som säljer.

En annan bra grej är att min bästa och mest peppiga träningskompis (ok, mer popcornätning än träning på sistone, but still) också ska sälja homemade stuff, närmare bestämt barnkläder. Mer om hennes grejer här.


Jaaaa, men klart ni kommer!

2 kommentarer:

  1. Om jag varit söderöver så hade jag definitivt kommit! Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!

    Det har ju inget med julmarknaden att göra men jag hittar ingen kontaktuppgift på bloggen. Kan du skicka mig ett mail på:

    malmo.lund.cyclechic@gmail.com

    mvh

    olof

    SvaraRadera